استعلام قبض برق

قبض برق

با راه اندازی سیستم جدید سامانه استعلام قبض برق از طرف شرکت توزیع نیروی برق استان تهران شما به راحتی میتوانید از اخرین مبلغ بدهی مصرفی خود مطلع شوید و همچنین میتوانید لست پرداختی های قبلی خود را به صورت آنلاین مشاهده فرمایید. جهت استفاده از سامانه میبایست روی لینک زیر کلیک کنید.

راهنمای دریافت قبض برق

مرحله اول میبایست روی لینک بالا کلیک کرده تا وارد سامانه شده سپس با صفحه ای مانند عکس زیر مواجه میشوید که سامل دو فیلد میباشد.

استعلام قبض برق

دو فیلد در سامانه مشاهده میکنید که با تکمیل کردن هری از آنها میتوانید به هدف خود برسید

فیلد اول شناسه قبض : در این فیلد شما میبایست شناسه قبض برق خود را وارد کنید. این شناسه عددی ۱۳ رقمی است که در قبض های قبلی همانند تصویر زیر ثبت شده و این عدد برای هر کنتور برق ثابت است.

شناسه قبض

پس از وارد کردن شناسه قبض میتوانید بنا به خواسته خود یکی از چهار گزینه موجود در سامانه را انتخاب کنید.

۱ مشاهده قبض : آخرین قبض صادر شده را به صورت تصویری برای شما به نمایش میگذارد.

۲ دانلود قبض pdf: آخرین قبض صادر شده شما را به صورت فایل pdf در اختیار شما میگذارد تا به راحتی بتوانید آن را چاپ کنید.

۳ خلاصه وضعت : در این قسمت تمام اطلاعات مربوط به کنتر و اطلاعات مشترک و مراحل پرداخت ها را به صورت خلاصه در اختیار شما قرار داده میشود.

۴ صوابق مصرف : در این قسمت مصرفی کنتر را که توسط کارکنان اداره برق ثبت شده را با تمام جزئیات در اختیار شما قرار داده میشود.

 

پس با توجه به توضیحات بالا به راحتی میتوانید هنگام خرید و فروش آپارتمان یا اجاره آپارتمان خود قبض برق مصرفی آپارتمان را به صورت آنلاین پرداخت کرده و با طرف معامله خود تسویه کنید.

فراموشی رمز عبور