املاک در اندیشه

یکی از بزرگترین و معتبرترین املاک در اندیشه، املاک معاملاتی مسکن هدیش است که توانسته با همکاری تیم مشاوران با سابقه و مدیران فعال خود بهترین خدمات را در زمینه اجاره و رهن و خرید و فروش مسکن به مشتریان ارائه دهد. سایت هدیش در بهترین موقعیت شهر اندیشه واقع شده و بهترین و بیشترین فایل های مسکن را با قیمتی مناسب می تواند در اختیار مشتریان قرار دهد؛ زیرا با سازندگان بزرگ ارتباط داشته و از پروژه‌های آنان اطلاع دقیقی دارد.

 

آشنایی با املاک در اندیشه

املاک هدیش در شهر جدید اندیشه از سال 1385 در حوزه مشاوره و ساختمان سازی فعالیت خود را آغاز کرده است. این گروه اولین ساختمان خود را در فاز یک اندیشه ساخت که آپارتمانی دارای 9 واحد بود. در طی این سال ها پروژه های ساختمانی متعددی توسط مسکن هدیش ساخته شد که از آن جمله می توان به ساختمان هایی در فاز 1 خیابان طالقانی مجتمع 186 واحدی، شهرک مریم و شهرک صدف در مجموع 8 آپارتمان اشاره کرد. در ادامه به معرفی فازهای دیگر این شهرک می‌پردازیم.

 

املاک اندیشه

 

1.اندیشه فاز 1

قدیمی‌ترین قسمت شهر اندیشه، ساختمان‌های فاز یک اندیشه هستند که از لحاظ معماری و شهرسازی به شکل سنتی بوده و قدمت آن‌ها به قبل از انقلاب برمی گردد. بیشترین جمعیت در این فاز ساکن هستند؛ بنابراین برای سرمایه گذاری یک موقعیت بسیار عالی محسوب می شود.

2.اندیشه فاز 2

از لحاظ موقعیت جغرافیایی فاز 2 اندیشه در غرب شهرک واقع است و به فازهای دیگر دسترسی مناسبی دارد؛ از این رو برای سکونت و سرمایه گذاری گزینه مناسبی خواهد بود.

3.اندیشه فاز3

یکی از بهترین محله های شهر اندیشه، فاز سه این شهرک است که از لحاظ قدمت ساخت از فازهای یک و دو نوسازتر بوده و بافت شهری مدرن دارد. همچنین دارای امکانات رفاهی، درمانی و ورزشی خوبی است.

 

املاک هدیش

4.اندیشه فاز 4

از نظر موقعیت مکانی فاز 4 اندیشه در شمال فاز سه واقع است و می تواند از امکانات موجود در فاز سه نیز استفاده کند. در این فاز از شهرک اندیشه مجتمع های اداری و تجاری و بازارهای کالاهای ایرانی و اسلامی فعال هستند؛ به همین دلیل موقعیت مناسبی برای سکونت و سرمایه گذاری است.

5.اندیشه فاز5

پنجمین فاز از املاک اندیشه نیز از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است و منطقه‌ای مناسب برای خرید آپارتمان در اندیشه می باشد. همچنین از لحاظ جغرافیایی در شمال شهرک اندیشه واقع شده که به فازهای دیگر دسترسی راحتی داشته و برای سرمایه گذاری نیز موقعیت عالی به شمار می‌رود.

6.اندیشه فاز 6

فاز 6 شهر اندیشه در دست ساخت است و هنوز برای سکونت منطقه مناسبی نیست. این فاز در شمالی ترین قسمت شهرک اندیشه قرار دارد و به دلیل قیمت ارزان مسکن، رشد جمعیت در آن زیاد است و منطقه‌ای مناسب جهت سرمایه‌گذاری محسوب می شود.

 

املاک اندیشه

ویژگی های املاک هدیش

مسکن هدیش به عنوان مهم‌ترین املاک در اندیشه دارای ویژگی های خاصی است که آن در بین سایر سایت های مسکن متمایز کرده است.

  • در اختیار داشتن بیشترین فایل زمین و مسکن در شهرک اندیشه
  • قیمت گذاری عادلانه املاک در فازهای مختلف
  • تیم مشاور حرفه‌ای و کارشناسان مجرب و با تجربه
  • امکان جستجوی ملک های با ویژگی های مدنظر مشتری

راه های ارتباطی با املاک هدیش در اندیشه

جهت مشاوره رایگان می توانید با شماره تماس های 02165506994 و 09125606678 تماس حاصل نمایید. همچنین آدرس شعبه مرکزی املاک هدیش در اندیشه فاز ۱ خیابان مدرس بین سوم و چهارم شرقی نبش کوچه همیشه بهار قرار دارد.

 

اشتراک گذاری این مطلب در:

    پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.*

    فراموشی رمز عبور